torsdag 11 september 2014

Förberedelser pågår!


Hej!

Här förbereder jag morgondagens #TravelHousePorvoo middag medan lillan sover i vagnen. Har varit via Lilla Chokladfabriken (Kyrkotorget 1, Borgå) och köpt ljuvliga lyxiga handgjorda chokladkonfekter som jag tänkte bjuda med kaffet imorgon. Vet inte hur jag skall kunna hålla mig från att smaka på de små juvelerna. det blir svårt.


Rosorna står nu i små vaser på bordet. 



Bestick och glas är diskade och redo att användas.

Nu fortsätta fixa.

Ha det bra!

Kram, Sofia



3 kommentarer:

  1. Ja det var fantastiskt bra allt sammans! :) Kanon. Ska snart lägga upp lite inspirerande foton på instagram :)

    SvaraRadera
  2. Oj vad jag var långsam på att kommentera. Nå, det var superkul att ha dig (och de andra) här på middag! Dina foton var så inspirerande och snygga, gillade speciellt bilden med fiskburgarna :)
    Ha det bra! Kram, Sofia

    SvaraRadera
  3. Tackar! Jag har faktisk inte ens redigerat och lagt ut några av de andra bilderna för ja, det flög ju förbi i Borgå så hann inte. Det kommer nog komma lite längre fram, ett rent fotoinlägg från kvällen. Fantastiskt hem!

    SvaraRadera