söndag 25 september 2011

Löprunda och lite till KalasLördag!

Hej!

Jipppppiiii, jag gjorde det!!!! Äntligen! Första löprundan sedan jag fick astma! För en och en halv vecka sedan fick jag nya mediciner och nu verkar det som om de hittat mediciner som passar mig!


Så här happy är jag efter springturen. Håret står på ända (som alltid :) men så där extra mycket, och kinderna är röda och musklerna är varma. Nu vill jag bli stark och få upp kondisen, någon annan som känner för lite motion? I bakgrunden dansar Alvin and the chipmunks. Tilde tycker om att se på de sjungande och dansande ekorrarna, gillar era barn dem också?


Tilde och jag var igår på KalasLördag och vi gillade det massor. Därför sätter jag in programmet ifall någon annan är intresserad av att komma. Igår var det en trollkonstnär som stod för programmet och efter det bjöds det på saft och kex och barnen fick med sig en ballong. Kostade 5 euro.

Önskar er en skön kväll!

Roligt att du tittade in här på lilla Tildes hem!

Ha det bra!

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar