onsdag 11 september 2013

Vardag.


Hej!

Nu börjar jag känna mig höggravid. Vissa dagar har jag en massa energi, tvättar, stryker, bakar semlor, fyller frysen med mat...och sedan vissa dagar är energin som bortblåst. Som idag. Skulle helst bara mysa i soffan och äta choklad. Men det är ju inte riktigt möjligt då man är hemma med en fyraåring. Nå. behövde i alla fall en paus och då fick Tilde titta på lite barnprogram. Tog några bilder på Tilde då jag låg där i soffan och vilade mig.

 Koncentrerad.


 Spännande.


Och sedan blev det lite obekvämt och kallt om fötterna. Så stolen byter plats och sockorna värmer fötterna.

Nåja, nu är det tyst och lugnt här i huset så nu ska jag krypa upp i soffan och njuta. Och stannar där så länge jag vill.

Ha det bra!

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar