lördag 14 maj 2011

Tildes rum & skärgårdsluft!



Hej på er!

Vi har nu tagit i användning sovrummen på övervåningen. Känns som om man skulle ha sprungit i mål efter ett långt race. Äntligen! Tilde älskar sitt nya rum. Där finns plats för lek och bus. Att duka och bjuda vänner och mjukisdjur på kaffe och bakelse är bland det roligaste hon vet.

Idag åker vi ut till skärgården. Skall bli skönt! Frisk luft och korvgrillning och eurovision! Imorgon ordnas det "barnloppis" på Svenskborg i Vessö, dit skall vi fara.

Ha ett skönt veckoslut!

Kram, Sofia

8 kommentarer:

  1. Hej!

    Tildes rum ser ljuvligt ut! Ljust, sött och flickigt! Helt perfekt:)

    Ha det bäst!
    Pi

    SvaraRadera
  2. Tack tack, Pi! Än så länge är ytorna ljusa och rena, undrar när första "konstverket" på någon vägg dyker upp :)

    Kram, Sofia

    SvaraRadera
  3. Fint och flickigt! Fixa du sen någon griffeltavla annars, minns inte nu om det var så att du hade fixat en, i så fall är jag lite nyfiken på hur den blev.

    SvaraRadera
  4. Hej! Åh så sött hon har det lilla Tilde! Jag är också just i färd att få inreda min dotters rum! Tror hon är i samma ålder som din faktiskt! Längtar så!

    Kram Miriam

    SvaraRadera
  5. Nette, det blev ingen griffeltavla. Glömde lixom lite bort det...men ännu är det inte för sent.

    Mirjam, du vet inte hur glad jag blev när jag såg att du lämnat en kommentar här på min blogg. Du hör till mina favorit bloggerskor som jag följt med under flera år!!! Att inreda barnrum är så roligt! Finns mycket sött och fint som man kan inreda rummet med (och som inte behöver kosta skjortan)!

    Kram, Sofia

    SvaraRadera
  6. Hej!
    ljuvligt rum har tilde nu!

    helsa tilde av mig "Njut av ditt fina rum!"

    tusen kramar eme <3<3

    SvaraRadera
  7. Tack tack säger Tilde och välkommen på "kaffe" och "bakelse" sen nån gång när det passar :)

    Kramisar, Sofia

    SvaraRadera
  8. Vad ljust o fint det blev! Härligt flickigt :) !
    Fint med så lite prylar, här hos oss svämmar det över med leksaker...

    SvaraRadera