söndag 31 juli 2011

Armband från Thomas Sabo!

"Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag, hurra hurra hurra!". Igår vaknade jag till att två morgonrufsiga älsklingar sjöng upp mig. Fick ett vackert paket och ett gulligt kort som Tilde och Tildes pappa gjort åt mig. I paketet låg ett Thomas Sabo armband i silver. Det roliga med armbandet är att man kan köpa berlocker och fästa dem i armbandet. Berlocker som förknippas med specifika minnen. Kul, tycker jag!

Imorgon börjar vardagen. Nytt jobb, nya rutiner, nytt, nytt, nytt! Spännande!

God natt finingar!

Kram, Sofia

2 kommentarer:

  1. HURRA, HURRA & Grattis till dig!
    Vilket super fint armband! jag äslkar Thomas Sabo!

    kram CC

    SvaraRadera
  2. Tack tack! Kul att du gillade armbandet!

    Kram, Sofia

    SvaraRadera