onsdag 17 augusti 2011

Louis Ghost stol & favorit frisyr!

Hej!

Här kan ni se plexistolen jag skrev om i förra inlägget. Stolen som heter Louis Ghost är i klassisk modell och kommer från Kartell. Just så här skulle jag vilja ha det, vitt gammalt charmigt bord + modern Kartell stol + vitt lammskinn. I like!

Sedan till ett helt annat ämne, nämligen hår. Sommarens absoluta frisyr favorit har varit margaretaflätan. Helt super för småbarn med ganska långt hår. Håret hålls bra på plats och det ser riktigt fint ut också. Sedan kan man pryda håret med en vacker blomma....




...eller piffa till det med en bred grå målfärgs rand. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg det här resultatet. Hmm....


Så kan det gå när man försöker vara duktig och hjälpa till, bestämde mig för att skratta inte ser det ju så farligt ut i alla fall :) Det kunde vara värre :)

Ha det så bra!

Kram, Sofia

3 kommentarer:

  1. Vacker frisyr!
    Hjälpredan har varit i farten igen..
    Sköt om er!
    Kramar från oss alla

    SvaraRadera
  2. Oj, vad Lilla Tilde har mycket hår. Näpet minsann! Kanske ni t.o.m. kan ha matchande frisyrer?

    SvaraRadera
  3. Tackar tackar! Jo, vi har faktiskt matcha varandra med likadanna frisyrer i sommar. En del matchar kläder, andra hår :)

    SvaraRadera