onsdag 22 december 2010

Granen är pyntad!

Hej på er!

Nu har vi klätt årets julgran, en ädelgran som är ganska liten men fin, tycker jag (tack bästa pappa för granen). Det blev silvriga glasbollar, vita trähjärtan, vita pappersstjärnor, röda bollar och en ljusslinga i vår julgran i år.


Tilde fick pynta de nedersta grenarna med trähjärtan, pappersstjärnor, och julgransbollar i rött medan jag pyntade de översta grenarna med silvriga glasbollar, ja ni förstår säkert varför de sköra glasbollarna är så högt uppe, hoppas bara att inte granen faller omkull :) I toppen har vi en klassisk glittrig stjärna. Det är många som inte gillar stjärnan men jag tycker att den är nostalgisk och fin! Som ni kan se på bilden saknas julgransmattan och så skulle jag vilja ha någonting fint vid julgransfoten, få se vad det blir.

Nu skall jag njuta av en kopp kaffe och en bit dadelkaka! Mums!

Önskar er alla en riktigt fin dag!

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar