måndag 17 januari 2011

Min Morgon imorgon!

Så här ser det ut hemma hos oss just nu. Det mesta julpyntet har jag plockat bort men ljusslingorna får nog hänga kvar ännu i några veckor lika så de silvriga bollarna som hänger i krokarna under hyllan.

Vet ni vad, jag har lite fjärilar i magen. Det är nämligen så att min man skall vara med i programmet Min Morgon imorgon bitti. Han skall sjunga två sånger från ny plattan. Spännande! Tilde får fara lite senare till dagis imorgon så att vi i lugn och ro kan titta på pappa i TV :) Om ni är intresserade att se inslaget kommer det på FST 5, ca 8 tiden på morgonen.

Ha det så bra bästa bloggisar!

Kram, Sofia

2 kommentarer:

  1. Typiskt att vi inte var hemma den morgonen, för jag brukar alltid titta på Min Morgon, reprisen kollade vi nog,å det gick ju så bra så!
    Hörde också hans låt på Vegalistan.
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Om ni vill se hela programmet så finns det på Yle arenan till tisdagen. DEt gick nog rikit bra. Tilde gillade att se pappa i TV och hon pratar ännu om det :) Och Vega listan skall vi också rösta på :)

    Kram, Sofia

    SvaraRadera