måndag 11 april 2011

Gardeners Hand Therapy!




Hej på er!

Jag har redan under flera år använt en handcreme från LCN. Under Sevelyns kundkväll förra veckan tyckte jag att det var dags att prova på något nytt och valde en handcreme från Crabtree & Evelyn. Närmare bestämt Gardeners hand Therapy. Handcremen innehåller bland annat näringsrikt sheasmör som vårdar och ger näring till torra händer. Cremen känns riktigt bra för mina händer som är torra och som dagligen utsätts för både vatten, desinfektionsmedel och kosmetiska produkter. Den här cremen är en keeper!

Har grävt fram mina joggingskor som låg längst in i skåpet bakom stövlar och vinterskor. Snart skall joggingskorna äntligen tas i användning, någon som hänger med?

Ha det så bra finingar!

Kram, Sofia

2 kommentarer:

  1. Hej! Blir så glad då jag läser din blogg, du är så energisk! Det där med joggingskorna sku ju inte vara en så dum idé... Fast nu fortsätter jag att gräva stoooora djupa gropar i trädgården,(snön kom så fort på hösten) för här ska snart planteras några träd, buskar o perenner!!!
    Ha en skön vår!

    SvaraRadera
  2. Hej Cessi!

    Så roligt att jag kan glädja dig med mina inlägg, det är den bästa feedbacken jag kan få! Lycka till med trädgårdsarbetet, det kommer säkert att bli vackert!

    Kram på dig!

    Sofia

    SvaraRadera