fredag 16 juli 2010

Betong och spring i bena!

Hej!

Idag bjuder jag på lite terrassinspiration. På översta bilden gillar jag träden i korgarna, betongplattorna på marken, det gamla träbordet och alla de vackra lyktorna. De lila blommorna är också fina.


Den här terrassen är också riktigt stilig och lyxig, eller hur? Ganska samma element som på översta bilden, men här finns ett riktigt stort och fint matbord med snygga stolar. Bilder från sköna hem.


Idag har vi gjutit en skiva i betong(40 x 120cm) som skall bli till en bänk, liknande den ni kan se på bilden. Vet ej hurudana ben bänken ska få, har ni kanske några tips om det? Bänken skall få stå ute året runt och den ska få stå under köksfönstret på terrassen. Bild från betongverkstan.


Här kan ni se bild på mina nya joggingskor! Har den sämsta kondisen ever, och nu har jag tänkt göra något åt saken. Har varit på joggingtur på tisdagen och igår, började med fem minuters rask gång och sedan blev det löpning i 25 minuter. Så skönt och svettigt! Har som mål att springa fem kilometer utan paus (och det är mycket för mig, ska ni veta:).

Nu önskar jag er en riktigt skön fredagskväll!

Kram, Sofia

1 kommentar:

  1. Alltså så duktig med joggandet! Jag skulle dö efter 500m utan paus så ditt mål är ju jättebussigt i mina mått! Lycka till där!

    SvaraRadera