fredag 9 juli 2010

Soffhörnan!

Hej på er!

Idag började vi dagen med ett morgondopp. Vi var på badstranden redan vid åtta tiden och då var där lugnt, svalt och skönt. Härligt! Har just ätit lunch (klockan är 11.40) och idag blev det pasta med broiler och champinjoner kryddat med bladpersilja och basilika. Till efterrätt blev det vaniljglass med lakritssås. Mums! Idag visar jag bilder från vår soffhörna. Bilderna är tagna en riktigt vanlig kväll då Tilde var på riktigt busigt humör:) På översta bilden ser ni soffhörnan fotat från vårt sovrum.

Tycker om att ha sofforna placerade mot varandra. Sofforna är från Ikea och har tvättbart sofföverdrag - mycket praktiskt! Tv:n står på ett skåp med glashyllor (mitt gamla skoskåp:) som min man snickrat ihop för flera år sedan. På soffryggen har jag hängt ett vitt quiltat täcke, för just nu vill jag ha lite extra mycket vitt! I fönstren hänger vita raka linnegardiner.


Lilla Tilde är med när mamma fotar till bloggen! Just nu har jag blå kuddfodral i sofforna.

Ha det så bra och hoppas ni får en riktigt skön helg!

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar