tisdag 19 oktober 2010

Ljus i mörkret, del 2.




Hej!

Mörkt, kallt och regnigt, det är min åsikt om hösten (idag i alla fall...hih). Brrrr! Måste nog erkänna att jag inte riktigt gillar höstrusket är mer vår- och sommartypen. Längtar söderut till värmen och solen och den goda medelhavsmaten! Här hemma tänder jag ljus i mängder och då känns det lite ljusare och bättre. Att titta på foton från sommaren och lyssna på bra musik piggar också upp mig i höstmörkret. Vad gör du för att må bättre i mörkret?

Ha det så bra!

Kram, Sofia

3 kommentarer:

  1. Mina tips för att må bra i höstmörker:
    * vara mycket ute i den friska luften tex plocka svamp
    * gräv ner massor blomlökar
    * äta fondue/raclette
    * bjuda in grannarna på te o smörgås sent på kvällen då barnen sover
    * ha brasa i kakelugnen
    * se på någon bra film

    Höstkramar!

    SvaraRadera
  2. Hejssan!
    Jag gillar hösten, då får man (och har tid)att elda i spisen & tända en massa ljus ...
    Sköt om er!
    Kramar från oss alla

    SvaraRadera
  3. Hej C&J!

    Tack för att ni delade med er av era tips! Att elda i spisen är verkligen skönt, och att vara ute i naturen, äta gott i gott sällskap, se på film och tända ljus är toppentips för höstruskiga dagar. Tack för det! Skall prova på dem alla!

    Kramar, Sofia

    SvaraRadera