söndag 12 september 2010

Morgonrock & Familjefest

God dag sköna söndag!

Vår hund tycker inte att det är vidare kul att vara ensam hemma på vardagarna. Då han är ensam hittar han på en massa bus. Förra veckan åt han upp min badrock (eller rättare sagt gjorde han ett riktigt stort hål i badrocken) så att jag fick slänga den. Jag som använder morgonrock både morgon och kväll var ju riktigt i blåsten utan den. Nå, nu har jag hittat en ny. Det blev en underbart skön morgonrock i vitt linne från H&M home. I morgonrocken står det med svarta snygga bokstäver "stone washed pure linen" och så är den ju härligt skrynklig, som bara linne kan vara :) Här kan du klicka hem den.


Här hänger den, min nya sköna morgonrock på en stol i sovrummet. Jag får lite lyxig spa-känsla när jag går i morgonrocken här hemma. I like!

Idag skall hela familjen gå på familjefest här i "grannbyn". Vi hoppas på att det ska finnas små puppe-kaniner att hålla i famnen.

Ha en så skön söndag!

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar