torsdag 2 september 2010

Duktiga Tilde på dagis & skönhetsbehandlingar!

Hej på er!

Nu har vi två dagar bakom oss med både dagis och jobb. Tilde har varit jätteduktig och klarat sig fint på dagis. Inget gråt vid avskeden (bara jag som grät en skvätt igår efter att jag lämnat henne och stängt dörren till dagiset :) Vid dagsvilan har hon haft svårt att somna och då har hon gråtit men annars har hon varit nöjd och glad. Det är så skönt att vi klarade de här två dagarna så bra för nu känner jag att dagis är det rätta för oss och att jag kan stöda Tilde de dagar hon kommer att ha svårt att bli på dagis (för de dagarna kommer).

Jag skall nu plocka fram min gula mapp och börja repetera de behandlingar och produkter som vi använder och har till salu på jobbet. Hur låter det med en avslappnande aromatisk ansiktsbehandling med aromapressur...


och ryggmassage....



och aromadränage? Bilder från Decleor.

Känner mig trött, ska koka en kopp te och sedan studera en liten stund.

Ha det så bra!

Kram, Sofia

3 kommentarer:

  1. Duktiga Tilde!
    Lite behandlingar skulle inte sitta helt fel, tror jag ska ta ett fotbad ikväll.
    Trevligt veckoslut!
    Kramar från oss alla

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Visst är det skönt och avslappnande med skönhetsbehandlingar och fotbad. Borde man göra lite oftare.

    Kram, Sofia

    SvaraRadera