torsdag 15 april 2010

Snart är picknick-säsongen här!!!





Hej

Idag har vi haft en riktigt skön hemmadag. Vi har pusslat, läst böcker och varit till lekparken där lilla Tilde fick sitta i sandlådan och leka. Hon tyckte det var spännande och så roligt att vi troligen går dit imorgon igen :)

Nämnde i mitt tidigare inlägg att vi varit på Stockmanns galna dagar. Där köpte jag nya små handdukar till toaletten och blommiga servetter som jag kan duka med t.ex. på picknicken och under sköna kaffestunder på terassen. Ser så fram emot att få packa picknick korgen med kaffe, smörgåsar och annat gott!

Ha en skön fortsättning på dagen!

Kram, Sofia

2 kommentarer:

  1. Just vad jag väntade på, att se bilderna från er fina wc!!! ;)

    Du har köpt samma servetter som jag köpte från trädgårdsmässan! (o jag betalade ööööverpris)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Snart kommer det mer bilder från toaletten, den är bara lite knepig att fota...

    Hihi, lite kul att du köpt samma servetter! Synd att du inte fick dem till samma galna pris som jag fick dem för.

    Kramis

    SvaraRadera