torsdag 24 juni 2010

Midsommar!



God morgon!

Glad midsommar bästa bloggvänner! Idag åker vi ut till skärgården för att fira midsommar tillsammans med släkt och vänner! Under midsommaren tänker jag njuta av:

- god mat, det kommer att bli bland annat sillrådda, rökt lax, gravad lax, grillad filé, pavlova....mmmm
- gott och glatt sällskap. Hörde igår att min bror och hans flickvän också kommer att fira midsommar på landet med oss. Jipppiii!!!!
- sitta på sandstranden
- gå på sommartorg och träffa gamla bekanta och handla lite fisk och bröd
- bada bastu och ta ett dopp i havet (huj vad det kommer att vara kallt:)
- få var med Tilde och ta dagen som den kommer (i september börjar jag jobba)
- långa ljusa sommarnätter


Så nu önskar jag er alla en riktigt skön midsommar! Jag återkommer i början av nästa vecka!

Kram, Sofia

1 kommentar:

  1. Tack snälla för gratulationen :D
    Vi har haft en toppen helg.
    Hoppas att ni haft det bra med sol, god mat, trevligt sällskap och mycket mycket mer ;)
    Kram Fia

    SvaraRadera