söndag 13 februari 2011

Söndag med lillan!

Hej på er!

Hoppas ni haft en skön helg. Vårt veckoslut har varit fullproppat med program så helgen har verkligt gått fort. Översta bilden är tagen idag morsse, tog med mig lite rekvisita, och fotade Tildes nymålade vägg på övervåningen. Idag har ännu en fondvägg tapetseras i hennes rum, så nu börjar det se riktigt fint ut.


Taklampa i Tildes rum.


Tilde och jag åkte ut till skärgården för att gratulera min syster på födelsedagen. Stor grattiskram till dig, syrran! Gillar den här tröjan massor som min mamma stickat åt lilla T.


Vi var också på snabbvisit hos mommo och mofa, kolla så mycket snö det finns.


Nu skall jag sätta mig framför tv:n, dra på mig yllesockorna och krypa ner under duntäcket. Snart kommer det Solsidan på FST 5. Kul!

Ha det så bra!

Kram, Sofia

2 kommentarer:

  1. Tack för gratulationerna & den fina gåvan! Tildes rum blir superfint!
    Glad vändag till hela familjen!
    Kram från oss alla

    SvaraRadera
  2. Kiva att du gillade armbandet, passar såå fint med örhängena du fick av lillebror och S. Snart får pojkarna komma och leka i Tildes eget rum.Kramssuli tibax!

    SvaraRadera