tisdag 1 februari 2011

Vitt skandinaviskt hem!

Hejhejhej!

Här är en trött mamma som bloggar idag. Bakom mig har jag sex tuffa arbetsdagar men nu skall jag vara ledig i två dagar. Skall ta det riktigt lugnt. Skönt!

Idag bjussar jag på några ursnygga bilder från ett vitt skandinaviskt hem. Varsågoda! Bilder från Sisters Agency.



Alla ytor är målade i vitt.


Tycker det är snyggt att inreda med svartvita bilder. På övervåningen vill jag också ha ett stort svartvitt foto på lilla Tilde.


Puderrosa detaljer i det vita hemmet. Barcelona stolen är inte så tokig den heller. I like!


Tjusigt barnrum!



God natt!

Kram, Sofia

3 kommentarer:

  1. Superfina bilder och jag tycker också det är snyggast med svartvita foton, ska försöka få fingret ut och göra en canvas förstoring på barnen. ....en vacker dag så ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder!Ha en skön kväll!
    Rufus hoppas att nästa inlägg handlar om sötnosen Tilde!

    SvaraRadera
  3. Hej F och välkommen till lillaTildes hem! Skojigt att du lämnade en kommentar! Hade också tänkt mig en canvas, borde bara välja bild och storleken på tavlan och det är inte det lättaste! Lycka till med ditt val :)

    Johanna, skall lyda Rufus och sätta in en bild på Tilde :)

    Kram, Sofia

    SvaraRadera