onsdag 19 maj 2010

Hemma hos Tine K!

Välkommen hem till Tine K! Ikväll visar jag bilder från den danska designern Tine Kjeldsens hem. Här är golv, tak och väggar vitmålade. Här blandas nordiskt med det etniska och vitt med svart. I den här gamla läkarvillan kunde jag också bo:) Bilderna är från Sköna hem.


I matsalen är både väggar och golv kritvita. De vackra bambustolarna kommer fint fram i det vita rummet.


Helt ljuvlig glasveranda. Vitt vitt vitt med lite kontraster. Skulle gärna ha min arbetshörna där:)


Vitt rum tillsammans med lila textilier. Kolla den vita rokokostolen som är vit från topp till tå.


Vita köksskåp med svarta läderhandtag och bänkskiva i mörkt wengeträ. Handtagen vill jag ha till badrummet i övre våningen!


I glasverandan finns också ett stort arkivskåp. Fin jättekorg!


Vitt badrum med läderhandtag och bästa Bestlite lampor. Snyggt!


Den franska spegeln vill jag ha i vår hall!!!


Hoppas ni haft en bra dag!

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar