torsdag 6 maj 2010

WC:n hemma hos oss

I taket på vår WC hänger en kristallkrona. I like!


Krokar att hänga vackra saker på, just nu hänger där några armband i vitt och svart.


Sköna handdukar.


Gillar det här handfatet massor! Vacker form och i lämplig storlek. Över om handfatet hänger en spegel i vit ram.


En liten glimt från dörröppningen. Grått kakel på golvet, mönstrad tapet i beige och grått och kristallkrona.


Hej alla fina!

Idag visar jag bilder från vår WC. Märkte att det är svårt att fota ett så litet rum, speciellt när jag ville ha en bild där både golv och taklampa syns men här kommer i alla fall nu några bilder. Hade några önskemål då vi planerade wc:n. Ville inte ha ett helkaklat rum utan bara kakel på golvet och tapeter på väggarna. Sedan ville jag att wc:n skulle vara modern men klassisk och sedan var det där med kristallkronan :) Vi gillar vår toa, hoppas ni också gör det!

God fortsättning på kvällen!

Kram, Sofia

2 kommentarer:

  1. Hejsan,

    Jodå, visst gillar jag er toa!
    Kristallkronan ger ett varmt och mysigt sken. Handfatet är verkligen snyggt!! Gillar även att ni satt tapeter på väggen, det blir lite mysigare så!!

    Ha det så bra!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia!
    Jätte fin toa :)
    Ville höra av mig och tala om att jag inte har glömt bort dig. Har bara inte hunnit skicka ditt paket....men imorgon är jag ledig så då sänder jag det till dig!
    Så förhoppningsvis så har du ditt massageljus i början av nästa vecka ;)
    Önskar dig också en härlig helg
    Kram Fia

    SvaraRadera