måndag 3 maj 2010

Vi njuter!




Hej!

Nu njuter vi av våren och av långa sköna stunder ute på terrassen. Jag smuttar på mitt kaffe och lilla Tilde gottar med söta russin. Solens strålar värmer och hela sommaren är framför. Det här är livet! Jag läser trädgårdsböcker och tidningar, planerar, funderar, ändrar mig och läser vidare. Boken "Zetas trädgård" är med mig i planeringen. Där hittar jag goda idéer och inspiration.

Idag var vi ute på en liten shoppingrunda med Tilde. Var inne på Liina interiör (Stooor favorit i Gamla stan), och nu står det en ny grej bredvid kaminen i vardagsrummet. Skall ta bilder så får ni snart se vad det blev. Det är både en ekologisk, snygg och praktiskt grej!

Nu ska vi ta en sväng till parken och Tilde ska få leka i sandlådan.

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar