tisdag 23 februari 2010





Hej och hå!

Idag hade Tilde tid hos fotografen. Mamma fick vara riktigt stolt över lilla dottern som bara skrattade mest hela tiden. Efter fotograferingen fick vi titta på bilderna via datorn. Var ute efter ett svart-vitt porträttfoto och det fanns några bilder som var riktigt lyckade, tycker jag. Tilde skall delta i solstråle-tävlingen som ordnas i mars så jag skulle också välja ut en bild till tävlingen. Spännande! Nästa vecka får vi råkopiorna, väntar såååå!!!!

Imorgon blir det bio med Puffarna, ser fram emot det :) Lilla Tilde ska få vara med sin gudmor under tiden som jag är med mitt gudbarn och hans lillebror på bio. Så klart ska det inte bara bli bio utan en massa godis och popcorn också. Det gillar jag!

Idag bjuder jag på några bilder från vårt hemvårdsrum, där jag tillbringat allt för många timmar de senaste dagarna :)

Ha det bra!

Kram, Sofia

3 kommentarer:

  1. Tack för att du går på bio med pojkarna & att jag får vara med Tilde!
    Vi ses imorgon!

    Kram från oss alla

    SvaraRadera
  2. Hej Soffi!
    Det är dina bloggförföljare ;) Milla o Eme här! E har många gånger försökt skriva en liten kommentar här, men vi har inte varit registrerade...Nu är det fixat!
    Eme hälsar att: ååå så Tide är duktig som kan säga 'tutt' - och vi tycker ju såklart båda att hon är den sötaste o roligaste snart ettåriga tösen vi vet! Och vi tycker att det är så roligt när du bloggar om era dagar och om det fina hemmet!
    Kraam, E o M

    SvaraRadera
  3. Bästa E o M!

    Bra att ni fixat det där med registreringen! Kul att ni följer med våra dagar här på bloggen och tusen tack för alla gulliga ord!

    Sköt om er!

    Sofia och Tilde som kan säga tutt :)

    SvaraRadera