söndag 21 februari 2010

Pink Noise by FORK


Hej!

Igår var jag på rockshowen Pink Noise by Fork på Svenska Teatern. Det var sååååå bra!!!! Det var en riktigt glammig a cappella konsert med ljusshow, videoprojiceringar och pyroteknik. De har också anlitat toppstylisten Minttu Vesala för att sätta ihop de snygga kläderna. Det som jag försöker säga här är det att det inte bara lät jättebra utan att det såg väldigt snyggt ut också! För Fork var det sista showen på Svenskis för den här gången, imorgon spelar de på Södra teatern i Stockholm, så om ni har möjlighet så gå och titta!

Idag har vi bara varit inne och myst. Det är så förskräckligt kallt där ute att jag inte kan tänka mig att gå ut överhuvudtaget. Har i stället gått omkring i varma yllesockor och de skönaste mjukisbyxorna och lyssnat på musik och bara fixat lite små saker. Längtar efter värme och sol!

Snart ska vi på gudbarnets första födelsedag, så jag ska gå och laga festkläderna i ordning.

Ha det bra!

Kramar, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar