fredag 19 februari 2010

Sötaste hårspännet i stan



Hej på er!

Som ni säkert märkt har lilla Tilde en lång pannlugg:) Den långa pannluggen gör att jag ständigt är på jakt efter fina hårspännen som hålls i en liten och tunn lugg. Sötaste hårspännet tycker jag att kommer från danska Sebra och säljs bl.a i Riimikko i gamla stan i Borgå. Hårspännena finns i tre sobra färger!

Imorgon blir det flick-kväll för mig medan Tilde ska få vara på tumis med sin pappa. Flickorna ska gå ut och äta god mat och sedan och lyssna på FORK på svenska teatern. Det ska bli roligt, längtar så!

Trevlig helg!

Kram, Sofia

3 kommentarer:

  1. Ja det hårspännet är verkligen urgulligt! Vi fick ju en liten tjej för några veckor sedan - kasnke ngt för henne när hon blir större? ;-) Fast Sebra har söta grejer till både killar och tjejer tycker jag.

    Ha en bra helg!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Hej M i Hwita Villan!

    Roligt att du hittat hit till min blogg!!!

    Grattis till lilla tösen!

    Ja, Sebra har fina saker både för flickor och pojkar och för de riktigt små och för de lite större barnen.

    Ska kolla in din blogg!

    Kram, Sofia

    SvaraRadera
  3. Åå vad Tilde är söt i sitt nya spänne!
    Trevligt veckoslut!
    Kram från syrran med familj

    SvaraRadera